I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 5 June 2010

jgn pernah selingkuh


03.06.2010 seawal jam 5pagi aku turun casting lge secara solo di lrg7 seria biasa kan mencri siakap he5x udah 3jam casting alum jua ada hasil tungapnya pun nda ada n aku pun mengambil keptsn kn chow ke lubuk kayu sampai sja ku di sana upanya ramai udah urg nda apa la ku teruskan sja lge pun ada member ku jua masa atu c nizam juara lubuk kayu he5x alum lge ku menalang lure ku ah kana tungap tia lure urg sebalahku tapi nda berhasil ada kan 5x udah udh di cubanya balik2 nda lge ada usulnya ia pun blek aku lge mengantikan tmptnya lure ku pakai jenis rapala pensil alum jua bth membuang ada tia ugatnya tapi sama jua cetanya nda berhasil 1x di ugatnya n 2x di ikutnya sja memberi sakit hati he5x last2 ku panggil c nizam suruh cast tmpt ku td baru jua 2x umban melatop bunyinya nah kana tia x ane udah naik ke darat rupa2nya lingkuh yg dari td menungap ah he5x alum th rezeki ku tu rezeki c nizam tah tu he5x lapas atu ada lge tungapnya aku 2x strike tapi inda jua berhasil sekajap saja main lapas tia apa nak jd ler he5x alum rezeki esuk lge mencuba he5x

No comments:

Post a Comment