I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 5 June 2010

selunsong kecundang lagi..!!!


04.06.2010 jam 6pagi aku mencuba nasib lge turun cast tapi x ane ku turun bedua sama c awg a.k.a jungong udah kami sampai di sana upanya c boy ada udah dtg aku ma c awg pun mencri tmpt masing2 aku ma awg makai popper redhead n c boy makai popper pensil syiuk2 cast ada lge gengku dtg c nizam he5x dalam 2jam kme cast alum jua ada hasilnya n kami pun mengambil keptsn kn rehat sekajap tyme kme syiuk2 beceta aku lakat plg cast masa lure ku kan sampai ada alat sedapa sja ke darat kana tungap tia lure ku tapi yg truknya nda ku strike adoi small mistake sja apa blh buat meliat badanya sja lah udah ada tungapnya atu semua start cast blek alum jua bth c awg g kana strike tapi nda berhasil putus lurenya alat 5min nah c boy lge kana baru tah berhasil atu pun di matanya sja menyangkut 1mata nasib jua bnr he5x yatah udah tu lauknya yg begmbr sama aku ah alum g rezeki ku nanti g mencuba

No comments:

Post a Comment